tirsdag 26. februar 2008

Vennested

Jaha, da her jeg meldt meg inn som venn i 23ting.ning, nei det heter 23tingbuskerud.ning. Der var det neimen ikke mange!

Jeg forsøkte å kopiere html-kode for å legge til "bagde", men det funka ikke å klikke på knappene som var på badge-sida. Så jeg måtte kopiere fra tekstfeltet istedenfor. Nå gjenstår det å se om det er mulig å få plassert badgen på et "fornuftig" sted her i bloggen...

Jepp, det gikk! Jeg ville ha det på høyre side og ikke inne i dette innlegget, og da var det et sideelement for å legge til HTML/Javakode fra tredjepart.

Siden det er så få på ning, så lurer jeg på om det er flere på facebook? Kanskje jeg må bli venn der også for å sjekke ut det...litt motvillig....hvis jeg rekker før neste samling - som er i mårra.

Ingen kommentarer: