onsdag 6. februar 2008

flickr

Grrrr - får ikke ting til å virke slik jeg vil i kveld!

Men det som gikk bra, var å opprette Yahoo/flickr-konto og legge ut tre bilder der, tagge dem og lage et sett. Irriterte meg riktignok over å måtte oppgi fødselsdato og postnr for å få konto - jeg fikk iallfall ikke lagra uten. Grrrrrr igjen.

De bildene som jeg lasta opp i kveld hører ikke til denne 23ting-bloggen, men det var iallfall en start.

Etterpå begynte trøbbelet. Skulle legge til disse flickr-bildene som lysbildeframvisning her på bloggen, men det gikk ikke som jeg ønska. Fikk til en visning, men det er ikke mine bilder. Og så skreiv jeg et innlegg, men det blei ikke lagra. Trippel-grrrrrr. Så nå håper jeg lagringa går bra denne gangen!

1 kommentar:

Jannicke Røgler sa...

Hei!
Skjønner at du grrrer, men du har da fått til en god del. Har også trøblet med å legge ut flickrbilder. Du må enten legge inn en tagg eller du kan lenke til brukerkontoen din. Kontoen til fylkesbiblioteket heter f. eks buskfyb, da kan jeg skrive inn det og få en visning på alle bildene fra fylkesbiblioteket.
Jannicke