torsdag 27. mars 2008

del.isio.us

For et par år siden registerte jeg med med konto hos delicious.com for å kunne ha bokmerker tilgjengelig uavhengig av spesifikk PC. Jeg brukte den bare for private bokmerker, delte ikke med andre og kikka ikke på noe særlig på andre sine heller. Men sjekka nok ut Even Flood sine, det var etter tips i hans spalte jeg prøvde tjenesten. MEN - jeg har ikke brukte den mer enn noen få ganger og husker ikke lenger login'et mitt. Kanskje kontoen er sletta, også, siden den har vært ubrukt så lenge. Men jeg synes huske jeg syntes de verktøyknappene var kjekke, veldig lett å legge til nytt bokmerke.

Nå har flere andre tjenester kommet som dekker mitt behov for å lagre bokmerker ekstern, og jeg samler mine på netvibes eller iGoogle. Og MyOpera har også en slik tjeneste, en kan legge til beskrivelse (har prøvd beta-versjonen som ikke funka skikkelig i eldre versjoner av Opera, men ser ut til å virke fint i v9).

Ingen kommentarer: