fredag 28. mars 2008

Bildeleik og posting via mobil og fra flicker

Prøvde bighugelabs.com/flickr/. Det ergøy å prøve forskjellig effekter :) Jeg registrerte kobling til flickr-kontoen min og henta bilder derfra. Jeg lagde bl.a. et kalenderblad som jeg så lagra tilbake på flickr. Og sendte som epost til en venn som har burdag i den måneden.

Så prøvde jeg å poste dette bildet som blogginnlegg direkte fra flickr med funksjonen for det der og fikk kvittering "Your blog entry has been posted!" Men ingenting dukker opp i bloggen. Eller er det bare veldig laaaang forsinkelse? -- Yess! Nå kom det, etter mange minutter :)

Og så forsøkte jeg å poste innlegg fra mobil med den nye (?) funksjonen som jeg fant beskrivelse av her på blogger (http://www.blogger.com/mobile-start.g), men det funka ikke. Dvs. jeg forsøkte å registrere mobilen min, men fikk aldri melding tilbake fra blogger.

:(

Ingen kommentarer: